Referenssit

Tutustu Sus+Com Agencyn asiakastarinoihin:

DNA

Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen mutkattomasti

DNA tekee paljon tekoja vastuullisuuden eteen ja haluaa olla edelläkävijä vastuullisuustyössä. DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan…

Paristokierrätys – Recser Oy

Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden

Tuottajayhteisö Paristokierrätys, eli Recser Oy, vastaa Suomessa paristojen ja akkujen kierrätyksestä sekä kierrätyksen edistämisestä. Paristokierrätyksellä eli Recserillä on myös lakisääteinen velvoite tiedottaa käyttäjiä paristojen ja akkujen kierrätyksestä. Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden suuntaan.

ProCom

DEI ja vastuullinen viestintä osaksi yritysten arkea

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestinnän ammattilaisten järjestö. Sen tavoitteina on tukea viestijöiden kehittymistä, lujittaa viestinnän asemaa erilaisissa organisaatioissa ja yhteiskunnassa sekä edistää vastuullista viestintäkulttuuria. ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia…

Helkama

Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen

Helkama on yli 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka valmistaa mm. nykyaikaisia ja korkealaatuisia sähkö- ja polkupyöriä Suomessa. Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle…

HUMAKO

Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi

Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta entistä vastuullisempaan suuntaan. Brändityön keskiössä oli sosiaalisen vastuun teemat.

Tietoevry

Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä

Tietoevry oli kesällä 2023 SuomiAreenan pääyhteistyökumppani jo neljättä kertaa. Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille. Sus+Com Agency käsikirjoitti ja ideoi tilaisuutta yhdessä Tietoevryn kanssa. Sus+Com Agencyn perustaja ja toimitusjohtaja Mari Haavisto juonsi tilaisuuden.

World Vision

Miten osallistaa koko tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?

Suomen World Vision uudisti bränditarinansa ja halusi samassa yhteydessä kehittää tiimin osaamista vaikuttavasta viestinnästä…

Paristokierrätys
– Recser Oy

Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden

Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden suuntaan…

Tietoevry

Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä

Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille. Sus+Com Agency käsikirjoitti ja ideoi tilaisuutta yhdessä…

DNA

Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen

DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan osana…

HUMAKO

Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi

Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta vastuullisemmaksi…

Helkama

Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen

Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle, ja panostaa viestintään, joka houkuttelee…

World Vision

Miten osallistaa tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?

Suomen World Vision uudisti bränditarinansa ja halusi samassa yhteydessä kehittää tiimin osaamista vaikuttavasta viestinnästä…

ProCom

DEI ja vastuullinen viestintä osaksi yritysten arkea

ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia ja halusi löytää kokeneen DEI- ja vastuullisuuskysymysten viestintäneuvonantajan koulutuksiinsa…

Sus+Com

Lisää inspiroivia tarinoita tulossa

Lisää inspiroivia tarinoita tulossa!

Sus+Com

Lisää inspiroivia tarinoita tulossa

Lisää inspiroivia tarinoita tulossa!