Referenssit
Tutustu Sus+Com Agencyn asiakastarinoihin:
DNA
Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen mutkattomasti
DNA tekee paljon tekoja vastuullisuuden eteen ja haluaa olla edelläkävijä vastuullisuustyössä. DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan…
Paristokierrätys – Recser Oy
Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden
Tuottajayhteisö Paristokierrätys, eli Recser Oy, vastaa Suomessa paristojen ja akkujen kierrätyksestä sekä kierrätyksen edistämisestä. Paristokierrätyksellä eli Recserillä on myös lakisääteinen velvoite tiedottaa käyttäjiä paristojen ja akkujen kierrätyksestä. Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden suuntaan.
ProCom
DEI ja vastuullinen viestintä osaksi yritysten arkea
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestinnän ammattilaisten järjestö. Sen tavoitteina on tukea viestijöiden kehittymistä, lujittaa viestinnän asemaa erilaisissa organisaatioissa ja yhteiskunnassa sekä edistää vastuullista viestintäkulttuuria. ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia…
Helkama
Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen
Helkama on yli 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka valmistaa mm. nykyaikaisia ja korkealaatuisia sähkö- ja polkupyöriä Suomessa. Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle…
HUMAKO
Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi
Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta entistä vastuullisempaan suuntaan. Brändityön keskiössä oli sosiaalisen vastuun teemat.
Tietoevry
Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä
Tietoevry oli kesällä 2023 SuomiAreenan pääyhteistyökumppani jo neljättä kertaa. Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille. Sus+Com Agency käsikirjoitti ja ideoi tilaisuutta yhdessä Tietoevryn kanssa. Sus+Com Agencyn perustaja ja toimitusjohtaja Mari Haavisto juonsi tilaisuuden.
World Vision
Miten osallistaa koko tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?