Referenssit
Tutustu Sus+Com Agencyn asiakastarinoihin:
Ruka
Rukakeskus halusi panostaa vastuulliseen tekemiseen entistä enemmän ja saada myös ESG:n S:n eli sosiaalisen vastuun tiiviimmäksi osaksi vastuullisuustekemistä. Vastuullisen tekemisen lisäksi Rukakeskus halusi osata kertoa vastuullisista teoista vaikuttavasti ja samaan aikaan Green Claims -direktiivin mukaisesti…
Sweco
Monimuotoisuus ja työnantajamielikuva – videosarja esihenkilöiden rekrytointivalmennukseen
Sweco on sosiaalisen vastuullisuuden edelläkävijä, joka haluaa kasvattaa esihenkilöidensä osaamista mm. monimuotoisesta rekrytoinnista sekä työtekijäkokemuksen ja työnantajamielikuvan kehittämisestä. Sweco halusi löytää kumppanin, jolla on vahva osaaminen monimuotoisuustyöstä sekä samaan aikaan vankka kokemus viestinnästä…
Paristokierrätys – Recser Oy
Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden
Tuottajayhteisö Paristokierrätys, eli Recser Oy, vastaa Suomessa paristojen ja akkujen kierrätyksestä sekä kierrätyksen edistämisestä. Paristokierrätyksellä eli Recserillä on myös lakisääteinen velvoite tiedottaa käyttäjiä paristojen ja akkujen kierrätyksestä. Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden suuntaan.
DNA
Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen
DNA tekee paljon tekoja vastuullisuuden eteen ja haluaa olla edelläkävijä vastuullisuustyössä. DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan…
ProCom
ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestinnän ammattilaisten järjestö. Sen tavoitteina on tukea viestijöiden kehittymistä, lujittaa viestinnän asemaa erilaisissa organisaatioissa ja yhteiskunnassa sekä edistää vastuullista viestintäkulttuuria. ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia…
Helkama
Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen
Helkama on yli 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka valmistaa mm. nykyaikaisia ja korkealaatuisia sähkö- ja polkupyöriä Suomessa. Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle…
HUMAKO
Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi
Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta entistä vastuullisempaan suuntaan. Brändityön keskiössä oli sosiaalisen vastuun teemat.
Tietoevry
Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä
Tietoevry oli kesällä 2023 SuomiAreenan pääyhteistyökumppani jo neljättä kertaa. Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille. Sus+Com Agency käsikirjoitti ja ideoi tilaisuutta yhdessä Tietoevryn kanssa. Sus+Com Agencyn perustaja ja toimitusjohtaja Mari Haavisto juonsi tilaisuuden.
World Vision
Miten osallistaa koko tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?
Suomen World Vision uudisti bränditarinansa ja halusi samassa yhteydessä kehittää tiimin osaamista vaikuttavasta viestinnästä…
Sweco
Swecon monimuotoisuusstrategiassa neurodiversiteetti tai neuromoninaisuus on osa yhdenvertaisuustyötä. Sweco etsi kumppania työntekijöiden…
Suomen Autokierrätys
Suomen Autokierrätys etsi kumppania, joka pystyy tekemään vaikuttavaa mediaviestintää ja saamaan mediassa näkyvyyttä uudelle, digitaaliselle DELV-kierrätysalustalle…
Ruka
Miten tehdä vaikuttavaa mediaviestintää ja saada vastuullisuusteot läpi mediassa?
Rukakeskus on panostanut vastuullisuustyöhön jo vuosia, ja ensimmäinen ympäristöohjelma…
Sweco
Monimuotoisuus ja työnantajamielikuva – videosarja esihenkilöiden rekrytointivalmennukseen
Sweco halusi löytää kumppanin, jolla on vahva osaaminen monimuotoisuustyöstä…
Paristokierrätys
– Recser Oy
Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden
Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden…
Helkama
Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen
Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle, ja panostaa viestintään, joka houkuttelee…
Tietoevry
Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä
Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille…
DNA
Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen
DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan…
HUMAKO
Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi
Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta vastuullisemmaksi…
ProCom
DEI ja vastuullinen viestintä osaksi yritysten arkea
ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia ja halusi löytää kokeneen DEI- ja vastuullisuuskysymysten viestintäneuvonantajan…
World Vision
Miten osallistaa tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?
Suomen World Vision uudisti bränditarinansa ja halusi samassa yhteydessä kehittää tiimin osaamista…
Sweco
Neurodiversiteettityöllä sosiaalisen vastuun edelläkävijäksi
Swecon monimuotoisuusstrategiassa neurodiversiteetti tai neuromoninaisuus on osa yhdenvertaisuustyötä. Sweco etsi kumppania työntekijöiden…
Suomen Autokierrätys
Onnistumisia mediassa ja näkyvyyttä kierrätysalustalle
Suomen Autokierrätys etsi kumppania, joka pystyy tekemään vaikuttavaa mediaviestintää ja saamaan mediassa näkyvyyttä uudelle…

