Referenssit

Tutustu Sus+Com Agencyn asiakastarinoihin:

Ruka

Rukakeskus halusi panostaa vastuulliseen tekemiseen entistä enemmän ja saada myös ESG:n S:n eli sosiaalisen vastuun tiiviimmäksi osaksi vastuullisuustekemistä. Vastuullisen tekemisen lisäksi Rukakeskus halusi osata kertoa vastuullisista teoista vaikuttavasti ja samaan aikaan Green Claims -direktiivin mukaisesti…

Sweco

Monimuotoisuus ja työnantajamielikuva – videosarja esihenkilöiden rekrytointivalmennukseen

Sweco on sosiaalisen vastuullisuuden edelläkävijä, joka haluaa kasvattaa esihenkilöidensä osaamista mm. monimuotoisesta rekrytoinnista sekä työtekijäkokemuksen ja työnantajamielikuvan kehittämisestä. Sweco halusi löytää kumppanin, jolla on vahva osaaminen monimuotoisuustyöstä sekä samaan aikaan vankka kokemus viestinnästä…

Paristokierrätys – Recser Oy

Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden

Tuottajayhteisö Paristokierrätys, eli Recser Oy, vastaa Suomessa paristojen ja akkujen kierrätyksestä sekä kierrätyksen edistämisestä. Paristokierrätyksellä eli Recserillä on myös lakisääteinen velvoite tiedottaa käyttäjiä paristojen ja akkujen kierrätyksestä. Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden suuntaan.

DNA

Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen

DNA tekee paljon tekoja vastuullisuuden eteen ja haluaa olla edelläkävijä vastuullisuustyössä. DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan…

ProCom

ProCom – Viestinnän ammattilaiset ry on viestinnän ammattilaisten järjestö. Sen tavoitteina on tukea viestijöiden kehittymistä, lujittaa viestinnän asemaa erilaisissa organisaatioissa ja yhteiskunnassa sekä edistää vastuullista viestintäkulttuuria. ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia…

Helkama

Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen

Helkama on yli 100-vuotias suomalainen perheyritys, joka valmistaa mm. nykyaikaisia ja korkealaatuisia sähkö- ja polkupyöriä Suomessa. Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle…

HUMAKO

Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi

Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta entistä vastuullisempaan suuntaan. Brändityön keskiössä oli sosiaalisen vastuun teemat.

Tietoevry

Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä

Tietoevry oli kesällä 2023 SuomiAreenan pääyhteistyökumppani jo neljättä kertaa. Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille. Sus+Com Agency käsikirjoitti ja ideoi tilaisuutta yhdessä Tietoevryn kanssa. Sus+Com Agencyn perustaja ja toimitusjohtaja Mari Haavisto juonsi tilaisuuden.

World Vision

Miten osallistaa koko tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?

Suomen World Vision uudisti bränditarinansa ja halusi samassa yhteydessä kehittää tiimin osaamista vaikuttavasta viestinnästä…

Sweco

Swecon monimuotoisuusstrategiassa neurodiversiteetti tai neuromoninaisuus on osa yhdenvertaisuustyötä. Sweco etsi kumppania työntekijöiden…

Suomen Autokierrätys

Suomen Autokierrätys etsi kumppania, joka pystyy tekemään vaikuttavaa mediaviestintää ja saamaan mediassa näkyvyyttä uudelle, digitaaliselle DELV-kierrätysalustalle…

Ruka

Miten tehdä vaikuttavaa mediaviestintää ja saada vastuullisuusteot läpi mediassa?

Rukakeskus on panostanut vastuullisuustyöhön jo vuosia, ja ensimmäinen ympäristöohjelma…

Sweco

Monimuotoisuus ja työnantajamielikuva – videosarja esihenkilöiden rekrytointivalmennukseen

Sweco halusi löytää kumppanin, jolla on vahva osaaminen monimuotoisuustyöstä…

Paristokierrätys
– Recser Oy

Vaikuttavaa viestintää paristonkierrätyksestä ympäri vuoden

Recser etsi itselleen uutta viestintäkumppania hoitamaan viestintää niin kuluttajien, tuottajien kuin keräyspisteiden…

Helkama

Työnantajamielikuva ja työntekijäkokemus, sekä niistä viestiminen

Helkama halusi nostaa työnantajamielikuvan ja työntekijäkokemuksen uudelle tasolle, ja panostaa viestintään, joka houkuttelee…

Tietoevry

Data ja vihreä siirtymä yhteiskunnallisen keskustelun ytimessä

Tietoevry järjesti keskustelutilaisuuden datan ja vihreän siirtymän teemojen ympärille…

DNA

Vastuullisuuden uudet direktiivit ja vastuullisuudesta viestiminen

DNA halusi oppia lisää uusista direktiiveistä (CSRD ja CSDDD) sekä viestiä paremmin ja vaikuttavammin vastuullisuuteoistaan…

HUMAKO

Brändin kehittäminen entistä vastuullisemmaksi

Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijakunta HUMAKO halusi kehittää brändiään arvojensa pohjalta vastuullisemmaksi…

ProCom

DEI ja vastuullinen viestintä osaksi yritysten arkea

ProCom järjestää säännöllisesti koulutuksia ja halusi löytää kokeneen DEI- ja vastuullisuuskysymysten viestintäneuvonantajan…

World Vision

Miten osallistaa tiimi tekemään vaikuttavaa ja rohkeaa viestintää?

Suomen World Vision uudisti bränditarinansa ja halusi samassa yhteydessä kehittää tiimin osaamista…

Sweco

Neurodiversiteettityöllä sosiaalisen vastuun edelläkävijäksi 

Swecon monimuotoisuusstrategiassa neurodiversiteetti tai neuromoninaisuus on osa yhdenvertaisuustyötä. Sweco etsi kumppania työntekijöiden…

Suomen Autokierrätys

Onnistumisia mediassa ja näkyvyyttä kierrätysalustalle

Suomen Autokierrätys etsi kumppania, joka pystyy tekemään vaikuttavaa mediaviestintää ja saamaan mediassa näkyvyyttä uudelle…

Sus+Com

Lisää inspiroivia tarinoita tulossa

Lisää inspiroivia tarinoita tulossa!