Ajankohtaista
Tervetuloa Sus+Com Agencyn nettisivuille!
Autamme asiakkaitamme viestinnän ja sosiaalisen vastuullisuuden edelläkävijöiksi. Kaiken vastuullisuuden ja viestinnän takana on impact – vaikuttavuus. Jokaisen johtajan on tärkeää ymmärtää yhteiskunnallisia tapahtumia ja päätöksentekoa. Millainen tarina teidän organisaatiostanne kerrotaan? Suurin osa…
Ammattimainen mediatyö on kriisiajan riskienhallintaa
Kriisejä ei voi estää, mutta niiden seurauksia voi hallita. Siinä viestintäosaaminen ja erityisesti mediatyö ovat korvaamattomia. Aihe on ollut tapetilla viime viikkoina useaan otteeseen. Leikataanko teidän organisaatiossanne juuri mediatyöstä ja viestinnästä ensimmäisten…
Onko monimuotoisuustyö jo menneen talven lumia?
Monimuotoisuustyö ja osallisuuskysymykset ovat olleet yritysten vastuullisuustyön ytimessä viimeisten vuosien ajan. Yhdysvaltojen politiikka, kansainvälisen keskusteluilmapiirin koveneminen ja tiukka taloustilanne haastavat sitä kuitenkin tosissaan. Missä monimuotoisuuskeskustelussa mennään nyt? Onko paljon parjattu DEI ollut…
Mediakohu! – Uskaltaako DEI:stä tai muusta vastuullisuudesta enää sanoa julkisesti mitään?
Vastuullisuudesta viestiminen pelottaa yrityksiä sen herättämien voimakkaiden reaktioiden takia. Finnair ja Finlayson ovat joutuneet mediakohuihin kampanjoidensa takia. MTV:n yhteiskuntatoimituksen päällikölle vastuullisuuskohut tulevat vastaan toimittajana. Sus+Com Agencyn järjestämässä SuomiAreena -keskustelussa puhuttiin avoimesti siitä,…
Mitä DEI tarkoittaa?
Mitä paljon puhuttu DEI tarkoittaa? Mitä jokaisen organisaation ja työpaikan pitäisi ymmärtää monimuotoisuudesta, tasavertaisuudesta ja inkluusiosta? Entä miten DEI voi nostaa yritysten arvoa? DEI-konsultti Heidi Pech avaa asiaa Sus+Com Agencyn blogissa. Yritysten…
Sus+Com Agency mukana SuomiAreenalla keskustelemassa vastuullisuuden mediakohuista
Sus+Com Agency on mukana SuomiAreenalla jo toista kertaa. Tällä kertaa puhutaan mediakohuista. Iso osa mediakohuista leimahtaa nykyään sosiaalisen vastuullisuuden laiminlyönneistä. Tai siitä, että organisaatiot eivät osaa kertoa vastuullisuusteoistaan oikein. Kannattaako vastuullisuudesta viestiä…
Neurodiversiteetti ja viestintä työpaikalla
Suomalaisista 10–20 % on neuromoninaisia. Mitä neurodiversiteetti eli neuromoninaisuus tarkoittaa? Mitä neurodiversiteetistä ja viestinnästä pitäisi ymmärtää meidän kaikkien työpaikoilla? Entä miten neurodiversiteetin huomioiminen voi lisätä yrityksen kilpailukykyä? 🗓️ 15.5.2024 ⏰ Klo 14…
Sosiaalisen vastuun aamukahvit: Mitä sosiaalinen vastuu tarkoittaa yrityksille?
Haluamme kutsua sinut mukaan Sosiaalisen vastuun verkoston järjestämille ensimmäisille Sosiaalisen vastuun aamukahveille. Tervetuloa! Monet yritykset ovat vasta heränneet sosiaaliseen vastuullisuuteen. Sosiaalisen vastuun merkitys yritysten menestykseen kasvaa kuitenkin huimaa vauhtia.Tule mukaan inspiroivaan aamukahvitilaisuuteen, jossa…
”Kriisi on parasta, mitä sosiaalisen vastuun asioissa voi tapahtua” – Katso tästä Sus+Com Agencyn SuomiAreena-keskustelu
Mitä jokaisen päättäjän, yritysjohtajan ja toimittajan on hyvä tietää sosiaalisesta vastuullisuudesta? Tästä puhuttiin Sus+Com Agencyn SuomiAreena-tilaisuudessa. Sosiaalinen vastuu nousee yhä useammin yritysten pöydälle ympäristövastuun ohella. Mitä sosiaalinen vastuullisuus tarkoittaa ja mitä siitä…